.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس دانشگاه آستاراخان:آلودگي خزر از رودخانه ولگا شديدتراست

رئیس دانشگاه فنی آستاراخان روسیه گفت: آلودگیهای زیست محیطی دریای خزر از رودخانه ولگا شدیدتر است و این موضوع نیاز به رعایت اصول پاکسازی محیط این دریا را تشدید می کند.

پروفسور ولادیمیر بوکین بعد از ظهر یکشنبه در ادامه برپایی نخسیتن کنفرانس بین المللی تغییرات زیست محیطی دریای خزر در بابلسر گفت: استقرار شهرهای بزرگ متعدد و وجود کارخانه های متنوع با انواع مسائل زیست محیطی مهمترین عوامل آلودگی دریای خزر محسوب می شود.

وی به تولید و اکتشافات نفتی و گازی در دریای خزر اشاره کرد و گفت: هر چند کمپانیهای اکتشافی بزرگی در دریای خزر مشغول کار هستند اما فعالیتهای همین شرکتها نیز آلودگیهای خاص خود را برای این دریا به همراه دارد.

این استاد دانشگاه به لزوم حضور تکنولوژی به منظور رعایت اصول زیست محیطی در این دریا اشاره کرد و گفت: اکنون آبزیان دریای خزر به دلیل شدت آلودگیهای موجود به شدت در معرض خطر قرار دارند که با استفاده از تکنولوژیهای روز باید به آنها کمک شود .

وی از تکثیر مصنوعی ماهیان و دیگر آبزیان در روسیه خبر داد و گفت: برای حفظ ماهیان به ناچار باید ازت کنولوژی تکثیر مصنوعی آبزیان در این دریا استفاده کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 شهريور 1387
امیدوارم که خداوند این خرد جمعی را به ما ایرانیان عطا فرماید تا قدر این دریا را که از هر ثروتی ارزشمند تر است بیشتر از پیش بدانیم.
از ارزشهای این دریا اینکه اگر کره زمین را اشرف کرات و سیارات عالم بدانیم که درواقع اینطور است خزر یکی از درخشانترین نگین های ان میباشد وبس...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.456 seconds.